Κάθε επιχείρηση είναι πρωτίστως επιχείρηση Marketing και Πωλήσεων! Ανάμεσα σε μία πλειάδα επιλογών, είναι σημαντικό να ξέρουμε πώς επιλέγουμε ένα πρακτορείο Marketing.

Εφόσον έχετε κάποια χρόνια επιχειρηματικής εμπειρίας, θα γνωρίζετε ότι ανεξαρτήτου κλάδου ενασχόλησης, κάθε επιχείρηση είναι σε αυτό που λέμε Sales & Marketing business.

Και αυτό είναι κάτι που ισχύει είτε έχουμε να κάνουμε με μια μικρή επιχείρηση, μια μεγάλη εταιρία λογισμικού είτε ένα μεσιτικό γραφείο.

[img_text_aside style=”2″ image=”http://realestatemarketing.gr/wp-content/uploads/2017/12/drucker-selling-300×172.jpg” image_alignment=”right” headline=”” alignment=”left”]

Έχει ειπωθεί ότι ο σκοπός του (επιτυχημένου) marketing είναι να κάνει τη πώληση (σαν διαδικασία) περιττή! (The aim of Marketing is to make sales superfluous)

[/img_text_aside]

Για να δείτε τη παραπάνω έκφραση στη πράξη ας σκεφτούμε για παράδειγμα το τρόπο λειτουργίας των γνωστών Fast food, Goodies και McDonalds.

Οταν πάμε σε αυτά τα καταστήματα, οι πωλητές (ναι τα παιδιά στο ταμείο έχουν τίτλο εργασίας πωλητή) είναι εκεί μόνο για να μας πάρουν τη παραγγελία. Να διεκπεραιώσουν δηλαδή την πώληση.

Δεν είναι εκεί για να προσπαθήσουν να μας πείσουν/πουλήσουν να πάρουμε κάτι (εκτός απο το να προσθέσουμε ίσως κάτι ακόμη στη παραγγελία μας).

Έχουμε πειστεί απο πριν!

Το Marketing αυτών των εταιριών έχει κάνει τη δουλειά έτσι ώστε όταν πεινάμε και θέλουμε κάτι γρήγορο, πολλοί απο εμάς πάμε σε αυτά έτοιμοι να αγοράσουμε…

Θέλετε και άλλο παράδειγμα;

Το iPhone της Apple.

Όταν πάμε σε κάποιο Apple store έχουμε ήδη αποφασίσει ότι το θέλουμε. Οι “πωλητές” σε αυτά τα καταστήματα είναι εκεί απλά για να μας πουλήσουν κάτι έξτρα (πχ κάποιο αξεσουάρ κλπ.).

[img_text_aside style=”2″ image=”http://realestatemarketing.gr/wp-content/uploads/2017/12/apple-iphone-7_slogan.jpg” image_alignment=”left” headline=”” alignment=”center”]Το Marketing της Apple έχει φροντίσει για να “θέλουμε” το τελευταίο iPhone πριν καν πατήσουμε το πόδι μας στο κατάστημα αγοράς.

[/img_text_aside]

Το Marketing λοιπόν των εταιριών αυτών έχει κάνει τη πώληση μια τυπική διαδικασία.

[feature_box style=”18″ alignment=”center”]

Εν αντιθέσει, αν θέλουμε να αγοράσουμε ένα μεταχειρισμένο αμάξι και πάμε σε μια μάντρα, σκεφτείτε “πόσο πώληση” μας κάνει ο εκεί πωλητής να μας πείσει ότι το 10 χρονο μοντέλο είναι σαν καινούργιο.

[/feature_box]

Marketing Levers

Υπάρχουν 3 βασικοί “μοχλοί κινήσεως” Marketing (ή Marketing levers) που ισχύουν για κάθε επιχείρηση (συμπ/νης της δική σας), ιδιαίτερα σε ότι αφορά τον online κόσμο:

  1. Lever One: “Κίνηση” / Επισκεψιμότητα (Getting Traffic)
  2. Lever Two: Μετατροπή αυτής της “κίνησης” σε πωλήσεις (Getting Conversions)
  3. Lever Three: Κερδοφορία (Getting Profitable)

Ένα μαγαζί σε μια γειτονιά, χρειάζεται κόσμο να μπει μέσα. Κάποιοι απο αυτούς να ψωνίσουν κάτι. Και να ειναι αρκετοί, ώστε ο επιχειρηματίας να μπορεί να καλύψει τα έξοδα του και να βγάλει κέρδος.

Ειδάλλως δεν θα υπήρχε για πολύ. Το ίδιο ισχύει για την εταιρία μεγαθήριο αλλά και για ένα μεσιτικό γραφείο.

Κατανοητό;

Ας δούμε τώρα …

Τί θα Πρέπει να Γνωρίζει Ένα Πρακτορείο Marketing

Όταν μια εταιρία θέλει να προσλάβει ένα πρακτορείο marketing, είναι σημαντικό αυτό το πρακτορείο να μπορεί να κινήσει αυτούς τους 3 μοχλούς του Marketing.

Για παράδειγμα, θα πρέπει να ξέρει:

Πώς να δημιουργεί Επισκεψιμότητα (How to get traffic)…στην ιστοσελίδα σας, στις διαφημίσεις σας κλπ. ώστε αρκετοί να δούνε τι έχετε να προσφέρετε. Χωρίς traffic δεν υπάρχουν πωλήσεις. Χωρίς πωλήσεις δεν υπάρχει κερδοφορία. Χωρίς κερδοφορία δεν υπάρχει επιχείρηση.

Πώς να μετατρέπει αυτη τη κίνηση σε “πωλήσεις” (How to get conversions)…Δεν αρκεί μόνο κάποιοι να επισκεφθούν τη σελίδα μας. Θα πρέπει να τους κάνουμε (ωθήσουμε) να κάνουν “κλικ” σε αυτό που θέλουμε. Και μετά να τους ωθήσουμε να κάνουν το επόμενο βήμα (take action). Π.χ. να κλείσουν ένα ραντεβού να δούνε την οικία που διαφημίζουμε.

Δεν αρκεί απλά να τρέξουμε κάποια διαφήμιση στη Google ή στο Facebook.

Ο Καθένας μπορεί να το κάνει αυτο. Και αυτό δεν είναι Marketing!

Θα πρέπει να ξέρει, τί χρειάζεται να γίνει για να επέλθει κερδοφορία (How to get profitable economics)…Ένα Marketing agency πρέπει να ξέρει πώς να σας βοηθήσει να περάσετε σε κερδοφορία. Θα πρέπει να ξέρει τις μετρήσεις που θα “δείξουν” ότι αυτό θα συμβεί (τα λεγόμενα Key Performance Indicators (KPIs)) σε κάθε σημείο της διαδικασίας πώλησης στο λεγόμενο sales funnel.

Απο την πρώτη επαφή μέχρι το ραντεβού για τις υπογραφές ενός ιδιωτικού συμφωνητικού.

[img_text_aside style=”1″ image=”http://realestatemarketing.gr/wp-content/uploads/2017/12/Sales-funnel-sample.png” image_alignment=”right” headline=”” alignment=”center”]Το Sales Funnel με απλά λόγια είναι μια σειρά απο σελίδες που έχουν σχεδιαστεί ώστε να μεταφέρουν και να μετατρέψουν κάποιον απο απλό επισκέπτη σε υποψήφιο πελάτη και τελικώς σε πελάτη.

[/img_text_aside]

Τελικώς, ένα πρακτορείο marketing θα πρέπει όχι απλά να ξέρει πώς να κινήσει αυτούς τους 3 μοχλούς του Marketing αλλά και πώς να το κάνει στη σωστή κατεύθυνση.

Και ενώ αυτοί οι βασικοί μοχλοί marketing ισχύουν για όλες τις επιχειρήσεις, το πώς βελτιστοποιούνται αυτοί για να φέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα διαφέρει απο επιχείρηση σε επιχείρηση λόγο ειδικών συνθηκών που υπάρχουν σε κάθε μία απο αυτές.

Και αυτό γιατί ενώ μια εταιρία λογισμικού, ένα μεσιτικό γραφείο κ.ο.κ. χρειάζονται “επισκεψιμότητα” (traffic), το πώς διαχειρίζονται αυτή τη “κίνηση” διαφέρει… κατά πολύ.

Και αυτό είναι το πρόβλημα και το μυστικό όσον αφορά το ποιος και πως διαχειρίζεται το marketing σας. Και είναι ο κύριος λόγος που αν έχετε δοκιμάσει online διαφήμιση δεν έχετε τα αποτελέσματα που προσμένατε.

Το πρόβλημα είναι ότι, δυστυχώς, βλέπουμε μία Flat marketing στρατηγική/προσέγγιση να χρησιμοποιείται σε κάθε τύπο επιχείρησης.

Αυτο έχει ως συνέπεια ακόμη και όταν κάπως αυτο λειτουργεί (γιατι πολλές φορές εχουμε δει πενιχρά αποτελέσματα) να μην φτάνει η επιχείρηση σε κερδοφορία…

Πάρα μόνο να “γεμίζει” με υποψηφίους πελάτες (leads) που δεν αγοράζουν.

3 Σημαντικές Ερωτήσεις Επιλογής Πρακτορείου Marketing

Έχοντας μια καλύτερη κατανόηση για το κύριο πρόβλημα, ελάτε τώρα να δούμε 3 σημαντικές ερωτήσεις που χρειάζονται καθαρές απαντήσεις όσον αφορά την επιλογή κατάλληλου πρακτορείου marketing για να σας βοηθήσει στους επιχειρηματικούς σας στόχους…

  1. Ξέρουν να μετατρέψουν την επισκεψιμότητα σε μια αγγελία σας απο απλά κλικ σε ραντεβού;
  2. Έχουν τη Φόρμουλα να προβλέψουν τα νούμερα πώς θα πάνε σε κάθε στάδιο της διαδικασίας πώλησης πριν καν ξοδευτεί ένα ευρώ σε διαφήμιση;
  3. Μπορούνε να εγγυηθούν για τα αποτελέσματα που λένε ότι θα σας φέρουν;

Για παράδειγμα, εμείς δίνουμε την εξής εγγύηση αποτελεσμάτων…

[img_text_aside style=”1″ image=”http://realestatemarketing.gr/wp-content/uploads/2017/12/garancia-kvality.png” image_alignment=”right” headline=”” alignment=”left”]Εφόσον συνεργαστούμε μαζί για μια μίνιμουμ περίοδο 3 μηνών και δεν είστε κερδοφόροι απο τη συνεργασία μας, κάτι που δεν εχει συμβεί στο παρελθόν με κανένα πελάτη μας, θα συνεχίσουμε να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας Δωρεάν για ακόμη 3 μήνες ή μέχρι να γίνετε κερδοφόροι – οτι συμβεί πρώτο!

[/img_text_aside]

(σας προσκαλώ να βρείτε κάποιο άλλο πρακτορείο που δίνει την ίδια η καλύτερη εγγύηση αποτελεσμάτων. Αν βρείτε θα ήθελα πολύ να με ενημερώσετε!)

Οπότε αν κάποιο πρακτορείο που συζητάτε να αναλάβει το marketing της επιχείρησής σας να σας βοηθήσει, καλύπτει και τα 3 αυτά ερωτήματα στο έπακρον, τότε έχετε βρει τον σωστό συνεργάτη marketing.

[feature_box style=”12″ only_advanced=”There%20are%20no%20title%20options%20for%20the%20choosen%20style” alignment=”center”]

Παρεμπίπτοντος, αν θέλετε να πάρετε μία διαφημιστική καμπάνια πώλησης Ακινήτου ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ δείτε ΕΔΩ!

[/feature_box]


Leave a Reply

Your email address will not be published.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.