Η δημιουργία μίας σελίδας στο Facebook και το ανέβασμα μερικών φωτογραφιών απο κατοικίες πελατών που θέλετε να πουλήσετε… Είναι μια καλή αρχή. Ωστόσο χρειάζονται να γίνουν και άλλα πράγματα .

Αν είστε απο αυτούς που έχουν σετάρει μια σελίδα business στο Facebook, έχετε ανεβάσει φωτογραφίες κατοικιών πελατών σας και το αποτέλεσμα ήταν μηδαμινό με συνέπεια το συμπέρασμα ότι το marketing μέσω Facebook για πωλήσεις κατοικιών δεν δουλεύει, αυτό το post είναι για εσάς…

θα σας δείξω τη διαδικασία εξεύρεσης πελατών που χρησιμοποιούμε για πελάτες μας μέσω του Facebook και συγκεκριμένα με τη χρήση ενός Sales Funnel.

Διαδικασία Εξεύρεσης Ιδανικών Αγοραστών Μέσω Sales Funnel

Για να δημιουργήσετε μία συνεχή ροή υποψηφίων πελατών μέσω της σελίδας σας στο Facebook θα πρέπει πρώτα να κατανοήσετε αυτό που ονομάζεται Facebook Sales Funnel.

Και συγκεκριμένα το Facebook Sales Funnel για μεσίτες που θέλουν δημιουργήσουν μια συνεχή ροή υποψηφίων πελατών.

Πριν δούμε τα βήματα που αποτελούν αυτο που ονομάζουμε Facebook Sales Funnel, θα πρέπει να κατανοήσετε ότι με την ορολογία Sales Funnel αυτό που εννοούμε με απλά λόγια είναι μια σειρά απο σελίδες/βήματα που έχουν σαν στόχο να «ταξιδέψουν» κάποιον που απλά θα επισκεφθεί μια σελίδα μας ή μια διαφήμισή μας απο απλό επισκέπτη σε ιδανικό αγοραστή.

Τα Βήματα Εξέυρεσης Ιδανικών Αγοραστών – Το Sales Funnel

[img_text_aside style=”1″ image=”http://realestatemarketing.gr/wp-content/uploads/2017/12/funnel_with_numbers.png” image_alignment=”right” headline=”” alignment=”center”]Υπάρχουν 3 κύρια βήματα που αποτελούν το Facebook Sales Funnel για πωλήσεις ακινήτων.

  • Βήμα 1ο: Συλλογή Στοιχείων Υποψηφίων Αγοραστών
  • Βήμα 2ο: Μετατροπή Απο Υποψηφίους σε Ιδανικούς Αγοραστές
  • Βήμα 3ο: Κλείσιμο Πώλησης

[/img_text_aside]

 

Ας δούμε κάθε ένα απο αυτά λίγο αναλυτικότερα.

Βήμα 1 – Συλλογή Στοιχείων Υποψηφίων Αγοραστών (στο Facebook)

Χρησιμοποιούμε το Facebook και τη τεράστια βάση χρηστών του για μοχλεύσουμε τη καλύτερη πηγή ιδανικών επισκεπτών στη σελίδα μας με στόχο να τους κάνουμε υποψήφιους αγοραστές συλλέγοντας τα στοιχεία τους (συνήθως ονο/μο, email και ένα τηλ/νο αρχικά).

[img_text_aside style=”1″ image=”http://realestatemarketing.gr/wp-content/uploads/2017/12/leadgen-magnet-image.jpg” image_alignment=”left” headline=”” alignment=”center”]Αυτή η διαδικασία είναι στην ουσία 3 διαφορετικές διαδικασίες:

  1. Αρχικά να δημιουργήσουμε επισκέπτες – συνήθως μέσω διαφήμισης στο Facebook
  2. Να τους πείσουμε να δούνε τη σελίδα που θέλουμε
  3. Να τους πείσουμε να μας δώσουν τα στοιχεία τους

[/img_text_aside]

Όταν μας δώσουν τα στοιχεία τους, είτε τα κρατάμε στο Facebook είτε ακόμη καλύτερα αυτά μπαίνουν σε μια ειδική υπηρεσία για Email Marketing, που χρησιμοποιούμε και ξεκινάμε την μετατροπή τους …

Βήμα 2ο: Μετατροπή Υποψηφίων Αγοραστών σε Ιδανικούς Αγοραστές (Email Marketing)

Σε αυτό το βήμα μπαινει το λεγόμενο marketing μέσω email. Είναι σημαντικό να καταλάβετε ότι το email marketing, ιδιαίτερα δε όταν μιλάμε για υποψήφιους αγοραστές από το εξωτερικό και άρα απομακρυσμένους απο τη βάση σας, είναι πολύ σημαντικό και χρήσιμο.

Χρησιμοποιούμε το email marketing για να χτίσουμε μια σχέση εμπιστοσύνης με πιθανούς αγοραστές.

[img_text_aside style=”1″ image=”http://realestatemarketing.gr/wp-content/uploads/2017/12/465640-email-marketing.jpg” image_alignment=”right” headline=”” alignment=”center”]Σαν διαδικασία περιληπτικά αυτή βασίζεται σε 2 άξονες:

  1. Την καλλιέργεια απο απλή περιέργεια για μια κατοικία σε έντονο ενδιαφέρον.
  2. Την μετατροπή απο απλούς υποψηφίους πελάτες σε ιδανικούς αγοραστές.

[/img_text_aside]

Ετσι ώστε να είναι έτοιμοι για το επόμενα βήμα που είναι η πώληση.

Βήμα 3ο: Κλείσιμο Πώλησης (Απο κοντά)

Αυτό είναι το βήμα το οποίο οι περισσότεροι, ακόμη και επαγγελματίες του χώρου ξοδεύουν την περισσότερη ενέργεια και συγκέντρωση στο να κλείσουν την πώληση αρχικά απο το τηλέφωνο και μετά απο κοντά.

Το σημαντικό που πρέπει να θυμάστε είναι ότι αν τα πρώτα 2 βήματα υλοποιηθούν σωστά, τότε αυτό το βήμα γίνεται πολύ πιο εύκολο.

[img_text_aside style=”1″ image=”http://realestatemarketing.gr/wp-content/uploads/2017/12/closing-sold-image-re.jpg” image_alignment=”right” headline=”” alignment=”center”]Σαν διαδικασία σε αυτό το βήμα έχουμε

  1. Να πειστεί ο υποψήφιος αγοραστής να υπογράψει ένα ιδιωτικό συμφωνητικό αγοράς με μια προκαταβολή
  2. Να είστε σε συνεχή επαφή τουλάχιστον μέχρι την ολοκλήρωση της πώλησης.

[/img_text_aside]

Όσον αφορά τους ιδιώτες ακινήτων αυτά τα βήματα είναι αρκετά.

Ωστόσο σαν bonus αποφάσισα να συμπεριλάβω και ένα τέταρτο και τελευταίο βήμα στο Sales Funnel για μεσιτικές υπηρεσίες που θεωρώ ότι είναι εξίσου σημαντικό με τα άλλα ιδιαίτερα για επαγγελματίες μεσίτες…

Bonus Βήμα 4ο: Δημιουργία Συστάσεων (Referrals)

Περίπου το 75% των επαγγελματιών μεσιτών που έχω συνεργαστεί δεν ασχολούνται καθόλου με αυτό το βήμα. Και όσοι το κάνουν, το κάνουν φευγαλέα.

Σε μία έρευνα που πραγματοποίησε ένα μεγάλο μεσητικό site, 70% των ερωτηθέντων αγοραστών ανέφεραν ότι θα ξανά χρησιμοποιούσαν το ίδιο μεσητικό γραφείο στην επόμενη αγοροπωλησία τους.

Στη πράξη όμως αυτο το ποσοστό έπεσε στο 25%. Πιστεύετε ότι είναι λάθος των αγοραστών/πελατών που αυτό απο 70% έπεσε στο 25%;

Είναι γεγονός ότι αρκετοί μεσίτες δεν ξοδεύουν τον κατάλληλο χρόνο να καλλιεργήσουν περεταίρω την σχέση τους με τους πελάτες/αγοραστές τους. Σκεφτείτε ότι όταν κάποιος έχει κλείσει με εσάς για την αγορά ενός σπιτιού και έχει ολοκληρωθεί η πώληση με επιτυχία οι μεγαλύτερες πιθανότητες ειναι να έχει μείνει ευχαριστημένος/η με τις υπηρεσίες σας.

Δεν υπάρχει καλύτερη ευκαιρία απο το να χρησιμοποιήσετε, τρόπον τινά, αυτήν την ειδυλλιακή κατάληξη για να ζητήσετε συστάσεις αλλά και τα στοιχεία φίλων κλπ. που είτε ψάχνουν να κάνουνε είτε έχουν στα σχέδια τους μια αγορά οικίας στο προσεχές μέλλον.

[img_text_aside style=”1″ image=”http://realestatemarketing.gr/wp-content/uploads/2017/12/referrals.jpg” image_alignment=”right” headline=”” alignment=”center”]Και σαν διαδικασία αυτό αποτελείται απο:

  1. Να προτρέπετε υπάρχον πελάτες σας να σας συστήσουν σε άλλους (φίλους, γνωστούς κτλπ)
  2. Να είστε σε συνεχή επαφή με τους υπάρχον πελάτες σας για την ώρα που θα είναι έτοιμη για την επόμενη αγορά τους.

[/img_text_aside]

Το Ποιο Σημαντικό Είναι Να Κατανοήσετε την Διαδικασία

Συνοψίζοντας τη διαδικασία εξεύρεσης αγοραστών μέσω ενός Facebook Sales Funnel είπαμε ότι αυτή αποτελείται απο 3 κύρια βήματα. Τη συλλογή στοιχείων υποψηφίων αγοραστών, τη μετατροπή τους σε ιδανικούς υποψήφιους και το κλείσιμο της πώλησης.

Ενώ πιστεύω τα βήματα είναι απλά στην κατανόηση το δύσκολο υπόκειται στην υλοποίηση και αυτό είναι κάτι το κατανοητό.

Αλλά η κατανόηση αυτών των βημάτων είναι σημαντική. Σίγουρα όσον αφορά την εξεύρεση ιδανικών αγοραστών από το εξωτερικό.

[feature_box style=”12″ only_advanced=”There%20are%20no%20title%20options%20for%20the%20choosen%20style” alignment=”center”]

Θέλετε να σας βοηθήσω προσωπικά;

Ζητήστε μία ΔΩΡΕΑΝ Διαφημιστική Καμπάνια Πώλησης Ακινήτου ΕΔΩ

[/feature_box]


Leave a Reply

Your email address will not be published.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.