Η οικονομική αβεβαιότητα του πρόσφατου παρελθόντος, έχει δώσει τη θέση της σε αυξημένη ανησυχία σχετικά με το μέλλον πολλών επαγγελματιών στο χώρο του Real Estate …και όχι μόνο.

Συγκεκριμένα για τους επαγγελματίες του χώρου στη χώρα μας, ιδιαίτερα αν είστε ενεργοί όσον αφορά το marketing για μεσιτικές υπηρεσίες που προσφέρετε, υπάρχει το φαινόμενο του «Εχω δοκιμάσει πολλά πράγματα, αλλά δεν δουλεύουν».

Η αλήθεια είναι οτι το κόστος online διαφήμισης έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια και στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν υπάρχει ανάλογη αύξηση εσόδων αντίκτυπο του κόστους διαφήμισης.

Ο λόγος;

Μια γρήγορη απάντηση είναι ότι ο κόσμος έχει χάσει την υπομονή του για τα τυπικά Listings μεσιτών που βγάζουνε 5-10 φωτογραφίες, τις βάζουν σε ένα αμφιβόλου ποιότητας και αισθητικής website ή σε σχετικό τμήμα αγγελιών ηλ/κης εφημερίδας.

[img_text_aside style=”1″ image=”http://realestatemarketing.gr/wp-content/uploads/2017/12/consumers-bombarded-with-5k-messages-per-day.jpg” image_alignment=”right” headline=”” alignment=”center”]Πιθανοί ιδανικοί αγοραστές περιμένουν και πολλές φορές (αναλόγως το target group) απαιτούν οι διαφημίσεις που βλέπουν να είναι πολυ σχετικές με αυτούς και αυτό που ψάχνουν.

Με λίγα λόγια, οι αγοραστές έχουν γίνει πιο «έξυπνοι» και ξεχωρίζουν μία διαφήμιση που απευθείνεται σε όλους αντί να μιλάει σε αυτούς.

[/img_text_aside]

Το πρόβλημα είναι οτι πολλές επιχειρήσεις που δεν εχουν το budget να εχουν full time marketer προσωπικό αλλα ακόμη και εταιρίες marketing οι ίδιες, δεν έχουν εκσυγχρονιστεί με τα νέα δεδομένα στο χώρο του Real Estate (και όχι μόνο).

Ολα τα παραπάνω έχουν σαν κύριο σύμπτωμα την αύξηση του κόστους διαφήμισης είτε αυτή είναι online είτε offline πλέον.

[img_text_aside style=”1″ image=”http://realestatemarketing.gr/wp-content/uploads/2017/12/stands-out.jpg” image_alignment=”right” headline=”%22Zig%20when%20they%20Zag%E2%80%9D” alignment=”left”][/img_text_aside]

Οπότε η ερώτηση είναι η εξής…

Πώς μπορεί ο επαγγελματίας μεσίτης να ξεχωρίσει (Zig), να ξεφύγει απο τις γενικότητες του κλάδου (when everyone Zags) και να κάνει τους υποψηφίους πελάτες/αγοραστές να πουν «Βρήκα τη λύση που έψαχνα και τον κατάλληλο άνθρωπο να με βοηθήσει» ;

Η απάντηση…

Μέσω εξατομικευμένου marketing στο τρόπο που ο εκάστοτε αγοραστής βλέπει το κόσμο.

Αυτό εμείς εδω στο realestatemarketing.gr το ονομάζουμε Unique Perspective Marketing ή UPM framework (πλαίσιο).

Το Unique Perspective Marketing Πλαίσιο

Το UPM (εν συντομία) είναι ένα πλαίσιο που ανέπτυξα όταν διαπίστωσα ότι πελάτες μου ξοδεύαν πολλά παραπάνω ποσά για τα ίδια ή χειρότερα αποτελέσματα μέσω online διαφήμισης.

[img_text_aside style=”1″ image=”http://realestatemarketing.gr/wp-content/uploads/2017/12/framework.png” image_alignment=”right” headline=”” alignment=”center”]Με απλά λόγια το πλαίσιο καθοδηγεί τη προσέγγιση που πρέπει να πάρουμε όσον αφορά το marketing που «βλέπουν» οι εκάστοτε πελάτες και πως αυτό προσαρμόζεται και οδηγείται από:

  • τις εμπειρίες ζωής τους (life experiences),
  • τα πιστεύω τους (beliefs) και
  • τις επιθυμίες τους (desires).

[/img_text_aside]

Η βασική ιδέα είναι ότι για να είναι πετυχημένο το marketing/η διαφήμιση θα πρέπει το μήνυμα που λαμβάνεται να είναι ιδιαίτερος σχετικό στον παραλήπτη του ειδάλλως θα αγνοηθεί σαν κάτι ίδιο με όλα τα άλλα (διαφημιστικά) μηνύματα.

Η εφαρμογή του UPM Πλαισίου

Για να γίνει πιο κατανοητό το Unique Perspective Marketing Framework ας δούμε ένα παράδειγμα εφαρμογής του πλαισίου στη πράξη.

θα σας δώσω ένα παράδειγμα εφαρμογής του σε ένα τεράστιο market όπως αυτό του Health & Fitness και συγκεκριμένα στο χάσιμο βάρους.

Στο τέλος θα σας δώσω την ευκαιρία να δείτε την εφαρμογή του πλαισίου στο χώρο του real estate market και συγκεκριμένα στην κατηγορία πωλήσεων πολυτελών κατοικίων.

Η εφαρμογή του UPM Πλαισίου στο Health & Fitness Market

Ας υποθέσουμε ότι είστε ιδιοκτήτες της εταιρίας “Λύσεις Γρήγορου Αδυνατίσματος Α.Ε.” και προσφέρετε μια υπηρεσία που θεωρείται η καλύτερη λύση στο αδυνάτισμα. Με εγγυημένα αποτελέσματα! «Παντενταρισμένη» κλπ.. Και μία λύση που μόνο εσείς παρέχετε…

Και που λόγο των παραπάνω, θεωρείστε ηγέτης στο χώρο του αδυνατίσματος, μεταξύ άλλων εταιρίων στον ίδιο επιχειρηματικό χώρο με εσάς στην Ελλάδα.

Λογικό είναι σαν επόμενο βήμα να θέλετε να επεκτείνετε την βάση αγοράς σας και στο εξωτερικό.

Οπότε ξεκινάτε/τρέχετε μια online καμπάνια (ας πούμε μέσω Google Ad words) σε μία αγγλόφωνη χώρα με τεράστιο αριθμό υποψηφίων πελατών π.χ. την Αμερική, που σαν κεντρική αξίωση/μήνυμα έχει κάτι σαν το ακόλουθο…

[img_text_aside style=”1″ image=”http://realestatemarketing.gr/wp-content/uploads/2017/12/weight-loss-1-1024×682.jpg” image_alignment=”right” headline=”” alignment=”center”]”#1 Weight Loss Solution” («#1 Λύση στο Αδυνάτισμα»)…

[/img_text_aside]

Μαντέψτε…

Μόλις γίνατε και ακούγεστε και εσείς σαν όλες τις εκατοντάδες άλλες εταιρίες που πουλάνε λύσεις αδυνατίσματος στην Αμερική.

Η συνέπεια αυτού του μηνύματος που προσπαθεί να έχει απήχηση σε όλους είναι πιθανοί ιδανικοί πελάτες που πραγματικά θα βοηθηθούν και χρειάζονται την υπηρεσία σας να μην ασχοληθούν και να συνεχίσουν να «ψάχνουν» κάποιον που θα «μιλάει» σε αυτούς.

Τι πρέπει να κάνετε;

Να εφαρμόσετε το UPM πλαίσιο 🙂

Θυμίζω ότι το πλαίσιο μας λέει να εξατομικεύσουμε το μύνημά μας και να το προσαρμόσουμε στις εμπειρίες, πιστεύω και επιθυμίες του (υποψήφιου) ιδανικού πελάτη μας.

Για να το πετύχουμε αυτό θα πρέπει να πάμε σε βαθύτερα επίπεδα (deeper layers) απο την επιφανειακή ανάγκη όπου ψάχνουμε άτομα που θέλουν να χάσουν βάρος.

Ένα 2ο επίπεδο λοιπόν θα ήταν να στοχεύσουμε γυναίκες που θέλουν να χάσουν βάρος.

Οκ. Αυτό ωστόσο είναι απλά ένα δημογραφικό στοιχείο και πάλι δεν «μιλάει» σε κάποιο συγκεκριμένο πελάτη αλλά σε όλες τις γυναίκες.

Οπότε πάμε ένα επίπεδο βαθύτερα και λέμε να εξατομικεύσουμε το μήνυμά μας σε γυναίκες που θέλουν να χάσουν βάρος και που έγιναν πρόσφατα μητέρες.

Τώρα μάλιστα. Τώρα πλησιάζουμε αρκετά.

Αυτο το κοινό έχει μια συγκεκριμένη εμπειρία ζωής (γίνανε πρόσφατα μητέρες) και επιθυμεί να χάσει τα κιλά εγκυμοσύνης.

Τώρα το διαφημιστικό μήνυμα που θα φτιάξουμε θα «μιλάει» αποκλειστικά σε γυναίκες που θέλουν να χάσουν τα κιλά εγκυμοσύνης.

Ετσι αμέσως η υπηρεσία μας/το προϊόν μας ξεχωρίζει.

Ένα τέτοιο διαφημιστικό μήνυμα θα έλεγε κατι σαν:

“Scientifically Proven Weight Loss Formula Specifically For New Mommies Helps Shed Weight and Baby Fat Fast” («Επιστημονικά αποδεδειγμένη φόρμουλα αδυνατίσματος ιδιαίτερα για νέες μητέρες που θέλουν να χάσουν τα κιλά εγκυμοσύνης γρήγορα!»)

Tip: Αν θέλουμε μπορούμε να πάμε και άλλο επίπεδο βαθύτερα κάτι που θα μας επιτρέψει ακόμη περισσότερο να μιλήσουμε στην ιδανική γυναίκα πελάτη που στοχεύουμε.

π.χ. Γυναίκες που έγιναν πρόσφατα μαμάδες, θέλουν να χάσουν τα κιλά εγκυμοσύνης ΚΑΙ είναι άνω των 30!

Απλά αυτο το τελευταίο ηλικιακό στοιχείο δεν μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε στο μήνυμά μας άμεσα. Μπορούμε όμως να το επιλέξουμε σαν δημογραφικό στοιχείο στη πλατφόρμα που “τρέχουμε” τη διαφήμισή μας.

Αυτό που κάνουμε στην ουσία είναι να «δέσουμε» την υπηρεσία μας και την προσφορά μας σε ένα συγκριμένο κοινό.

Στο συγκεκριμένο παράδειγμα αυτο το κοινό έιναι γυναίκες, με κοινές εμπειρίες ζωής (νέες μαμάδες) και κοινές επιθυμίες (χάσιμο κιλών εγκυμοσύνης).

Ετσι όλοι οι άλλοι που δεν έχουν κάτι κοινό με αυτά τα στοιχεία, αποκλείονται αυτομάτως.

Αυτό ακριβώς το γεγονός κάνει το δικό μας μήνυμα ξεχωριστό και το κάνει να “μιλάει” στο κοινό που θέλουμε και επιλέξαμε “στοχεύσουμε”.

Και γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο το κόστος διαφήμισης μας πέφτει κατά πολύ (δεν προσπαθούμε να μιλήσουμε σε όλους σε μια τεράστια αγορά)…

[feature_box style=”12″ only_advanced=”There%20are%20no%20title%20options%20for%20the%20choosen%20style” alignment=”center”]

Θέλετε να δείτε την εφαρμογή του πλαισίου στο χώρο του real estate market και συγκεκριμένα στην κατηγορία πωλήσεων πολυτελών κατοικιών;

Πατήστε ΕΔΩ και Πάρτε μία ΔΩΡΕΑΝ Διαφημιστική Καμπάνια Πώλησης Ακινήτου.

[/feature_box]


Leave a Reply

Your email address will not be published.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.